Consiliului de Administrație al Regiei Autonome a Domeniului Public Cluj-Napoca, prin Comisia de Selecție și expertul independent în resurse umane, ARC Consulting SRL, anunță selecția pentru ocuparea a trei posturi de director în cadrul regiei, conform O.U.G. nr. 109/2011, privind guvernața corporativă a întreprinderilor publice, cu modificările și completările ulterioare, aprobată prin Legea nr. 111/2016, inclusiv Legea nr. 187/2023, pentru o perioadă a mandatului de maxim până în data 23.08.2026.
Procedura de selecţie cuprinde următoarele etape succesive, conform calendarului:
a) Etapa I – selecţia dosarelor candidaților, analiza pentru stabilirea gradului de îndeplinire al criteriilor minime de selecție stabilite. (minim 30 de zile de la publicare)
b) Etapa a II-a –interviu final pentru candidaţii declaraţi “admişi” după etapa I (14 zile de la încheierea primei etape) și după transmiterea declarației de intenție (15 zile de la comunicare).
1. Director infrastructură și căi rutiere (1 post)
Condiții obligatorii de participare:
Studii superioare finalizate cu diploma* (minim nivel ISCED 6), în domeniul fundamental al ştiinţelor inginereşti sau echivalente,
Experiență profesională generală de minim 10 ani.
Experiență profesională relevantă de minim 7 ani în funcții de conducere în posturi de conducere/management, în cadrul societăților comerciale sau a regiilor autonome.
Condiție opțională de participare:
– Experiență anterioară în domeniul principal de activitate al regiei.
2. Director resurse umane, prestări servicii, pază (1 post)
Condiții obligatorii de participare:
Studii superioare finalizate cu diploma* (minim nivel ISCED 6), în domeniul fundamental al ştiinţelor inginerești, economice, sociale, juridice sau echivalentă;
Experiență profesională general de minim 10 ani.
Experiență profesională relevantă de minim 7 ani în funcții de conducere în posturi de conducere/management, în cadrul societăților comerciale sau a regiilor autonome. Condiție opțională de participare:
Experiență anterioară în domeniul resurselor umane.
3. Director ecologie urbană, spații verzi (1 post)
Condiții obligatorii de participare:
Studii superioare finalizate cu diploma* (minim nivel ISCED 6), în domeniul fundamental al ştiinţelor inginerești, economice, sociale, juridice sau echivalentă;
Experiență profesională generală de minim 10 ani.
Experiență profesională relevantă de minim 7 ani în funcții de conducere în posturi de conducere/management, în cadrul societăților comerciale sau a regiilor autonome.
Condiție opțională de participare:
Experiență anterioară în servicii publice
Condiții obligatorii de participare comune tuturor posturilor:
Fără înscrisuri în cazierele judiciar și fiscal.
Stare de sănătate corespunzătoare postului, atestată pe baza adeverinței medicale eliberată de către medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate.
Condiții eliminatorii din selecție:
Neîndeplinirea condițiilor minime obligatorii de participare și evaluare.
Necunoașterea limbii române – nivel avansat.
Existența înscrisurilor în cazierele judiciar și fiscal.
Stare de sănătate necorespunzătoare postului.
Existența unei inaptitudini pentru ocuparea postului.
Existența oricărei condiții enumerate la articolele 4 și 36, din OUG 109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice, cu modificările și completările ulterioare.
Dosarul de candidatură va conține în mod obligatoriu următoarele documente:
1. Opis dosar de candidatură;
2. Curriculum vitae – model european conf. H.G. nr. 1021/2004;
3. Copie act de identitate;
4. Copie documente care atestă pregătirea profesională;
5. Copie documente care atestă experiența profesională solicitată pentru fiecare post, conform condițiilor obligatorii de participare (carnet de muncă sau adeverință, după caz);
6. Copie cazier judiciar;
7. Copie cazier fiscal;
8. Copie adeverință care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, nu mai veche de 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
9. Formulare specifice procedurii:
a) Formularul 1 – nota de prelucrare a datelor cu caracter personal
b) Formularul 2 – declarație privind conflict de interese și/sau incompatibilități și falsul în declarații
c) Formularul 3 – opțiunea privind postul
d) Formularul 4 – declarație privind evaluarea
Formularele se pot solicita anterior trimiterii documentelor prin transmiterea unei cereri la adresa de e-mail: office@arc-consulting.ro sau descărca de pe site-ul regiei www.radpcj.ro Criteriile de evaluare/selecţie sunt:
Criterii de evaluare obligatorii:
a) Competențe specifice sectorului de activitate;
b) Competențe profesionale de importanță strategică;
c) Cunoștințe de Guvernanță corporativă;
d) Competențe sociale și personale;
e) Reputație personală și profesională;
f) Integritate și independents;
g) Gradul de aliniere cu Scrisoarea de așteptări a APT – conform postului pentru care
candidează. Criterii de evaluare opționale:
a) Experiență anterioară în domeniul principal de activitate al regiei.
b) Experiență anterioară în domeniul resurselor umane.
c) Experiență anterioară în servicii publice.
Bibliografie:
– Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 109/2011 privind guvernața corporativă a întreprinderilor publice, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 111/2016, inclusiv Legea nr. 187/2023
– Legea nr. 31/1990 a societăților, republicată, cu modificările și completările ulterioare.
– Orice alte documente publice despre regie.
Dosarele de candidatură se transmit on-line la adresa office@arc-consulting.ro. Informaţii suplimentare puteţi obţine la adresa office@arc-consulting.ro.
Data limită pentru depunerea dosarelor: 13 mai 2024
Președintele Consiliului de Administrație
Download: ANUNT-SELECTIE-3.pdf