Anunt privind selecția unui membru în Consiliul de Administrație Regia Autonomă a Domeniului Public Cluj-Napoca

30 01 2017

 Consiliul Local al municipiului Cluj-Napoca, în calitate de autoritate publică tutelară pentru Regia Autonomă a Domeniului Public organizează concurs pentru selecția unui (1) membru în Consiliul de Administrație.

Procedura de selecţie cuprinde următoarele etape succesive: Etapa I – selecţia dosarelor candidaților. Etapa a II-a – interviu pentru candidaţii declaraţi “admişi” după etapa I.
Condiţii obligatorii de participare:
1. Studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă, în domeniul științelor inginerești;
2. Experienţă de minim 1 an în conducerea/administrarea unei/unor societăți comerciale, regii autonome sau a altor entități din sectorul public sau privat;
3. Cunoașterea limbii române: scris, citit, vorbit;
4. O stare de sănătate corespunzatoare postului, atestată pe baza adeverinței medicale eliberată de către medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
5. Respectarea prevederilor articolului 6 și 7din OUG 109/2011 cu modificările și completările ulterioare.

Dosarul de participare va conține în mod obligatoriu:
1. Curriculum Vitae – model european conf. H.G. nr. 1021/2004;
2. Copie act de identitate;
3. Copie documente care atestă pregătirea profesională;
4. Documente care atestă experiența în administrarea/managementul societăților comerciale/regiilor autonome, al altor entități din sectorul public sau privat (Carte de muncă sau Adeverință, după caz);
5. Cazier judiciar;
6. Cazier fiscal;
7. Declarație pe proprie răspundere dată în conf. cu prev. art. 326 Cod Penal, din care să rezulte îndeplinirea condițiilor legale pentru dobândirea calității de administrator într-o societate comercială pe acțiuni, conf. prev. L 31/1990 privind societățile comerciale și a prev. OUG 109/2011 cu modificările și completările ulterioare (Declarația se obține și se completează la depunerea dosarului). 

Criterii de evaluare/selecţie: 
1. Competenţe specifice sectorului de activitate;
2. Competențe profesionale de importanță strategică;
3. Cunoștințe de Guvernanță corporativă;
4. Competențe sociale și personale;
5. Alinierea cu Scrisoarea de așteptări a acționarilor.

Bibliografie: OUG 109/2011 cu modificările și completările ulterioare.


Dosarele pentru candidatură se prezintă la Serviciul Resurse Umane din cadrul Primăriei municipiului Cluj - Napoca, cu documentele în copie și original pentru conformitate: str Petru Maior, nr.2, etaj 2, camera 99, după care se înregistrează la Centrul de Informare pentru Cetățeni: str Moților, nr 7. Informaţii suplimentare puteţi obţine la numărul de telefon: 0760788883, persoană de contact Chindriș Irina.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 02.03.2017.

851-Anunt .doc

TOATE NOUTATILE:

Invitatie de participare licitatie - Inchiriere pajisti pentru pasunat
27 07 2017


Anunt public cu privire la decizia etapei de incadrare, proiectul INSTALATIE DE SORTARE, PRELUCRARE MECANICA SI TERMICA A DESEURILOR
27 07 2017


Invitatie de participare licitatie - Inchiriere pajisti pentru pasunat
28 06 2017


Regulament de functionare Bazin Olimpic Grigorescu
15 06 2017


Program de Paste 2017 Bazin Olimpic Grigorescu
11 04 2017


Tarife Bazin Olimpic Grigorescu
07 03 2017


Scrisoare de asteptari privind selecția unui membru in Consiliul de administratie al Regiei Autonome a Domeniului Public Cluj-Napoca
28 02 2017


Anunt privind selecția unui membru în Consiliul de Administrație Regia Autonomă a Domeniului Public Cluj-Napoca
30 01 2017


Anunt privind selecția unui membru în Consiliul de Administrație Regia Autonomă a Domeniului Public Cluj-Napoca
30 01 2017


Orar sarbatori Bazin Olimpic Grigorescu in perioada 30.11.2016-01.12.2016
13 12 2016


Orar Bazin Olimpic Grigorescu in perioada 30.11.2016-01.12.2016
28 11 2016


Anunt privind deschiderea Bazinului Olimpic Grigorescu
30 09 2016


Anunt privind licitatie publica deschisa in vederea inchirierii pentru perioada de pasunat aferenta anului 2016 a pajistilor aflate in domeniul privat al municipiului Cluj-Napoca
09 08 2016


Anunt licitatie pasuni
07 07 2016


Dezbaterea publica a raportului privind impactul asupra mediului pentru proiectul "Extindere platforma pentru stocarea temporara a deseurilor municipale"
22 04 2016


Evaluare de impact asupra mediului pentru proiectul „Extindere platformă pentru stocarea temporară a deșeurilor municipale” în municipiul Cluj-Napoca, str. Platanilor f.n.
15 03 2016


Anunt public privind depunerea solicitarii de emitere a acordului de mediu pentru Regia Autonoma a Domeniului Public Cluj-Napoca
25 02 2016


Anunt public privind depunerea solicitarii de emitere a acordului de mediu pentru Regia Autonoma a Domeniului Public Cluj-Napoca
01 10 2015


Program de functionare special Lacul Chios in perioada 30.07.2015-02.08.2015
27 07 2015


In perioada 31.07.2015 -02.08.2015 Strandul Grigorescu va găzdui Festivalul Untold
27 07 2015


Anunt public privind depunerea solicitarii de emitere a acordului de mediu pentru Regia Autonoma a Domeniului Public Cluj-Napoca
21 07 2015


Anunt public privind depunera solicitarii de emitere a acordului de mediu pentru Regia Autonoma A Domeniului Public
16 07 2015


Licitatie prind inchiriere pasuni aflate in domeniul privat al Municipiului Cluj-Napoca pe anul 2015
05 06 2015


Accesul vizitatorilor in Piata de vechituri (Oser) este gratuit in data de 11.04.2015.
07 04 2015


Asigurăm lucrări de întreţinere spaţii verzi, lucrări speciale de grădinărit, tratamente fitosanitare, toaletat, curăţat
18 11 2014


Anunt privind conditiile interviului din cadrul procedurii de evaluare/selectie, in vederea desemnarii reprezentantului Ministerului Finantelor Publice ca membru al Consiliului de administratie in cadrul Regiei Autonome a Domeniului Public Cluj Napoca
12 09 2014


Anunt privind demararea procedurii de evaluare/selectie prealabila in vederea desemnarii reprezentantului Ministerului Finantelor Publice ca membru al Consiliului de Administratie in cadrul Regiei Autonome a Domeniului Public Cluj Napoca
09 09 2014


Lansare site-Centrul de Gestionare Caini fara Stapan
29 08 2014


Rezultatele procesului recrutare şi selecţie pentru ocuparea posturilor de directori ai Regiei Autonome a Domeniului
18 07 2014


Anunt de recrutare si selectie pentru ocuparea posturilor de directori ai Regiei Autonome a Domeniului Public Cluj-Napoca
27 06 2014


Anunt privind selectia/evaluarea prealabila in vederea desemnarii CA la RADP Cluj-Napoca
16 10 2013


Anunt privind selectia/evaluarea prealabila in vederea desemnarii CA la RADP Cluj-Napoca
26 09 2013


RADP Cluj inchiriaza teren de fotbal
26 04 2010


RADP Cluj lanseaza noua pagina web
23 04 2010


DATE DE CONTACT Regia Autonoma a Domeniului Public Cluj-Napoca
Calea Someseni nr. 2, Cluj-Napoca, 400397, Romania

tel: +40 (0)264 552 666
fax: +40 (0)264 444 576
tel. cetateanului: 0371 781 178

email: office@radpcj.ro
website: www.radpcj.ro
orar: L-J: 08:30 - 16:00
V: 07:30 - 13:30
RAMAI INFORMAT